Moja sestra Ceca

četvrtak, 28.05.2015.

OTVORENO PISMO EDINU IDRIZBEGOVIĆU

31.10.2011.

Draga Gordana, dozvoli mi da iskoristim blog, da se obratim svjedoku odbrane edinu idrizbegovoću, budući da njegovo svjedočenje povlači puno povreda, grijeha i sl. Naime sa Cecom sam (kao što i ti znaš) bio tako blizak, da je slobodno mogu staviti uz rame sa svojom sestrom, i utoliko više boli skrnavljenje svega što je Ceca bila, svjedočenjem gore navedenog lika.


Usput, zanima me (ako netko zna) postoje li ikakvi mehanizmi za dokazivanje lažnog svjedočenja. Ako ne postoje čemu onda zakletva na početku svakog svjedočenja !?


Otvoreno pismo edinu idrizbegoviću:


"Doktore" idrizbegoviću, kako si, kako spavaš, šta priča mahala, a šta kaže rodbina, jesu li ponosni na tebe? Prije svega me interesira koliko košta lažno svjedočenje u suđenju za teško krivično djelo protiv zdravlja ljudi (čitaj ubistvo). Možda je to bila samo nes(p)retna procjena, u nadi da će ovo biti samo još jedno suđenje u kojem (po već ustaljenoj praksi) jedan doktor ima "moralnu obavezu" da zaštiti kolegu(icu) na način da laže na sudu, a onda se svi izvuku, i nastave tamo gdje su stali. KRIVA PROCJENA !!! Na samom kraju svjedočenja obračaš se Gordani sa molbom da tvoje ime više ne spominje, jer ti to uzrokuje probleme. edine, edine opet GREŠKA !


Ja, Dario Jarčević optužujem te za:


1. Blaćenje jedne od najčasnijih osoba koju sam ikad poznavao (sada pokojne Svjetlane Zukić)


2. Drskost  da se uopće obratiš Gordani Simić, koja ima snage da živi, i hrabro djeli svoje osječaje sa ostatkom svijeta


3. Vrijeđanje inteligencije svih onih koji na bilo koji način prate ovo suđenje, svojom katastrofalno pripremljenom pričom (kad več lažeš onda to radi uvjerljivo, a bar si vremena za pripremu imao, pa da makar zvuči vjerodostojno)


4. Uvreda svih časnih i poštenih doktora, stavljanjem titule Dr. ispred svog (edin idrizbegović) imena


Presuda:  KRIV  po svakoj tački optužbe !!!


Kazna: Doživotno upoznavanje širokih narodnih masa sa tvojim likom i djelom


I sada se sigurno pitaš "što mi je ovo trebalo" (ISPRAVNO), ali edine, odluku si sam donio, i ne očekuj ničije suosjećanje zbog toga. Znam da bi sada najrađe napustio kolo u koje si se uhvatio, ali to ne ide tako lako. U kolu si sve dok muzika svira, i kad ti se učini da muzika prestaje osobno ću dati sve od sebe da nastavi svirati, što u današnje vrijeme (sa mnoštvom medija, društvenih mreža isl.) uopće nije teško. edine, edine !!!


Ako si uistinu tako častan, iskren i pošten, ne vidim niti jedan razlog da me ne tužiš za povredu časti, duševne boli, emocionalni stres itd, itd. Čime bi ujedno dokazao da je tvoje svjedočenje bilo istina, i da ništa nisi izmislio.


Dotad, EDINE IDRIZBEGOVIĆU ti si KRIV !


Dario Jarčević


Svaka Vam cast POSTOVANI Dario Jarčević, svaka Vam cast!
Neka znaju ovi udruzeni Hipokratovi krivokletnici da Gordana nije sama!
Gordana je dugo bila isuvise obzirna prema osobama koje to nikako ne zasluzuju.
Zaista mi je muka od "doktorke smrt" i njenog pomagaca...muka mi je od ogromne kolicine, pogotovo njenih, nebuloznih izjava, pitanja, konstatacija koje godinama citam, sto na blogu, sto u medijima (koji su nazalost prestali pratiti ovo sudjenje).
Hvala Vam sto pomazete Gordani...drzite se, istina i pravda mora pobediti.
Laz se uvek spotakne, laz se uvek sama otkrije.
"Istina je jedini način borbe protiv zločina. Osim dokaza da se zločin desio, istina je najmoćnije oružje za borbu da se on nikada ne ponovi." nevenkagaragic


zar moze neko izaci pred sud i davati kojekakve izjave za koje nema dokaza, niti jednog?! svako moze pricati svasta (danas je sve kupljivo, samo je pitanje cijene pa tako i ovo). za mene je slucaj sa ovim "svjedokom" toliko jasan i transparentan. hvala bogu da postoji i nesto sto se zove vjerodostojnost izjave. on ili je jako hrabar ili je suma bila jako, jako velika ili je umno poremecen...mislim da je ovaj lik, u stvari, sam sebi presudio i zacrtao svoju buducnost! heka

Svaka čast Dario ! Rekao si SVE.

svaka cast Dario....svaka ti je rijec na mjestu...Goco imas nasu veliku podrsku..uvijek...i iskreno se nadamo da ce napokon vise doci kraj agoniji i da ce vec jednom da bude kaznjena za svoj cin...iako je ovo trula sredina i veoma korumpirana..
Best,
D und B


Pročitao sam blog,prijatelju...ukratko,šokiran sam time što sada rade ta "žena"i taj "doktor"...nakon toliko boli što su vam nanijeli.Mogu samo reći da mi je vrlo žao zbog toga što vam se desilo i da imate i moju, a koliko vidim i podršku mnogih iskrenih i dobrih ljudi...držite se i budite jaki kao što ste i do sada bili, i znajte da će pravda pobijediti a oni neka poslije raščiste sa svojom savješću...imat će vremena tamo gdje će,nadam se,završiti.Svaki čovijek ima pravo na pogrešku ali ipak ne na ovakav neodgovoran i pokvaren način,za koji sigurno trebaju odgovarati, a još manje se onda vaditi takvim odvratnim lažima.
Anđelko, Čakovec


Ma svaka cast Dario sve sto si rekao stoji!!! SRAM GA BILO!!! Gogo uz tebe smo i cekamo dan da dodje, da UBICA i njeni pijuni dobiju konacno sto su zasluzili.
Jasna


- 08:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2015 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2019 (1)
Lipanj 2018 (1)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2017 (2)
Lipanj 2017 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Veljača 2016 (1)
Kolovoz 2015 (2)
Srpanj 2015 (17)
Lipanj 2015 (18)
Svibanj 2015 (23)
Travanj 2015 (4)
Ožujak 2015 (7)
Veljača 2015 (39)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ceca photo Ceca1.jpg

CECA



Želim napomenuti da prebacujem stare postove pošto blog na kojem sam pisala od 2008. godine prestaje sa radom i ne bih voljela da se to sve izgubi i zaboravi. Ja sigurno nikada zaboraviti neću...

Ovaj blog posvećujem mojoj jedinoj sestri koja je umrla u avgustu 2007, mjesec dana nakon poroda zbog greške anesteziologa Amile Cvijetić-Koldžo tzv. DOKTORKE SMRT- Klinički Centar Univerziteta u Sarajevu.
Israga je trajala godinu dana, pa suđenje godinu dana nakon čega su prekvalifikovali krivično djelo (nesavjesno liječenje u teško krivično djelo protiv zdravlja ljudi). Onda ponovo suđenje gdje je dotična osuđena na tri godine i šest mjeseci zatvora - presedan u BiH (01.02.2012.). Cijelo vrijeme doktorica radi kao da se ništa nije dogodilo. Vrhovni sud potvrdio je presudu Kantonalnog suda 16.06.2013. i smanjio kaznu na tri godine. I poslije toga ona još uvije radi sve do kraja jula 2014.
http://www.cin.ba/doktorica-u-zatvoru-zbog-smrti-pacijentice/